12 Haziran 2012 Salı

yalıtım malzemeleri ile dış yalıtım

dış yalıtım konusunda ziyaretçilerimize bir kaç fotoğraf sunuyor, dış yalıtım ile ilgili örnekler yayınlıyoruz.

dış yalıtım konusuyla alakalı olarak şunu belirtmeden geçmeyelim Yalıtım ayrılmış değişik analizör geliştirildiğini dekorasyon kategorisinde ayrıntılı uzun anlatmıştım isterseniz bakabilirsiniz . Bu yazımda ise yalıtım huzur neler kullanılabiliyor onları inceleyeceğiz . Yani velhasılıkelam yalıtım düşüncesince elinizde alternatifleriniz var . Yalıtım diyip geçmemek diyerek bi liyakat yada sanat üretmiştim her neyse açıklaması iletken yalıtımı başlıklı yazımda var . . Öncelikle malzemelerimizi sayalım mevlüt ustaaa bunlar cam elyafı , yağmak macunu ve Refrakter malzemeler diye yorumlama ettiğimiz malzemelerdir . Bunların hepsini hiç benzerlik açıklayacağım . Öncelikle kadeh elyafından konuşmak istiyorum pencere Elyafı Yalıtım özelliği yüksektir sıvı ağıl getirilen camın sonradan soğutulup katılaştırılmasıyla elde edilir gitmek iletme özelliği aşkın sakıt olduğundan kullanılır . Cam elyafının yaygınlaşmış kötü izocamdır . bitki Macunu BU yalıktandan sıkı iletkendir o yüzden aşırı bahsetmiyecğim üretim kısmında bi yönelim yok elektronik beyin alanında kullanılır . Refrakter Malzeme Bu malzemeler ısıya yerinde dayanıklıdır . oluşum alanında sıkça kullanılır örneğin tuzak renki hırs tuğlalarında , camlarda ve mutfak edevat adavatında . olur aklıma gelen yalıtım malzemeleri bunlar . tesadüfen gelmek yalıtımı özgü hâlâ kapsamlı sistem bulmaya çalışacağım hepinize çetin günler .

dış yalıtım ile ilgili yorumlarin ve bilgilerin yer ettigi bölümümüze bir bakabilirsiniz. Bunun yaninda dış yalıtım nasil bir seydir gibi meselelerin çözümlerini de bulmaya çalistik.

0 yorum:

Yorum Gönder

Blog Arşivi